Het is zover! - Reisverslag uit Tollebeek, Nederland van Bas Leijten - WaarBenJij.nu Het is zover! - Reisverslag uit Tollebeek, Nederland van Bas Leijten - WaarBenJij.nu

Het is zover!

Door: Bas

Blijf op de hoogte en volg Bas

10 November 2013 | Nederland, Tollebeek

Bon tardi,

Over 30 uurtjes loop ik heerlijk in de zon op Curaçao met de gedachte dat ik daar 3 maandjes zit :)
Ik ga samen met een klasgenoot, Mart Haan, naar Curaçao, maar we lopen op een ander adres stage. Maandagochtend om 09:45 vertrekken we en hopelijk komen we daar 9 uur later aan. Het tijdsverschil zorgt ervoor dat we in de middag (14:00 uur) aankomen, dus dat zal wel een grote schakeling zijn vanwege het warmteverschil.

Wat ga ik daar nou precies doen? Ik ga daar stage lopen bij Ludwig Helena, een zelfde soort praktijk al mijn eerste stage Vita Nova. Iedereen denkt natuurlijk dat ik daar niks hoef te doen en alleen maar op het strand lig, maar mijn werkdagen zijn van 8 – 12 uur en 14 – 18 uur. Dat zijn dus gewoon 8 uurtjes op een dag dat ik stage loop, alleen heb je er 2 uur pauze tussen, waar ik heerlijk in de zon kan zitten. Ook zal het allemaal wat rustiger aan gaan, lekker chill en relaxen. Ik ben zeer benieuwd hoe mij dit zal bevallen.

Zaterdag heb ik mijn laatste wedstrijd gevoetbald voor een tijdje, want om met die warmte (30 graden) te gaan voetballen op Curaçao is ook weer zo wat. Zaterdagavond was het afscheidsfeestje wat heel gezellig en druk was. Ik kan nu in ieder geval wel lekker slapen in het vliegtuig met een kussentje, haha!

Ik ga proberen elke maand een verhaaltje te typen zodat jullie ook weten wat ik doe. Eén ding dat ik daar zeker ga doen is GENIETEN, want dat is me de afgelopen weken vaak genoeg gezegd, haha!

Voor nu gegroet en tot het volgende verhaal met mijn eerste belevenissen en mooie foto's van Curaçao.

  • 10 November 2013 - 19:02

    Jordy:

    1 verslag halverwege is goed! Je hoeft ons namelijk niet jaloers te maken

  • 10 November 2013 - 19:05

    Je Zus :

    Hai lief broertje,
    Heel veel plezier! Geniet ervan!
    Goede reis!
    dikke kus van je zus

  • 10 November 2013 - 19:07

    Willemien Houter:

    Goede reis Bas

    Veel plezier, succes met je stage
    pas goed op je zelf en mede student
    Groeten

  • 10 November 2013 - 19:10

    Marileen:

    Nou bassie ik heb wel een flauw idee of jou dat gaat bevallen;)
    Enjoyyy;D

  • 10 November 2013 - 20:31

    Hans En Marion:

    Bas, we wensen je een goede reis en heel veel succes toe met je stage. Ga inderdaad vooral genieten en we zien elkaar met "oud en nieuw"!
    groetjes Hans en Marion

  • 10 November 2013 - 21:46

    Alie:

    Hoi Bas,

    Wij wensen je een hele plezierige reis en heel veel succes met je stage, maar daarom heen ook genieten.

    groetjes
    Bert en Alie

  • 11 November 2013 - 08:23

    Willy En Daan En Julian Boonstra:

    Succes daar en ook veel plezier stuur een beetje zon deze kant op

  • 11 November 2013 - 21:56

    Gert ( Vita Nova):

    Succes en vooral veel plezier in die 2 uur.
    Groeten Gert

  • 12 November 2013 - 13:15

    Mart Matthijssen:

    Bassie!
    Heel veel plezier man!
    Volgende week woensdag stap ik in het vliegtuig om ook die kant op te gaan. Marleen zit daar namelijk nu ook.
    Moeten we maar even proberen te meeten daar!

  • 12 November 2013 - 21:55

    Cristel, Jeroen, Daan En Tom:

    Hé buurman, kwam via FB een foto van Curacao van je tegen: jalooeerrsss!!! Geniet de komende maanden maar van alles wat er op je pad komt daaro.
    Veel plezier.
    Groetjes van de buren.

  • 14 November 2013 - 11:43

    Ingrid Van Breugel:

    Bas, veel succes. Het blijft natuurlijk wel stage he en niet een of ander snoepreisje. Ik neem aan dat je helemaal gesloopt weer thuis komt over 3 maanden en niet een bruinverbrande relaxte jongeman die het Caribische ritme heeft aangenomen.

    Geniet van iedere buitenkans,
    Gr. Job en Ingrid
    Bastijn, Joske en Ger.

  • 14 November 2013 - 15:37

    Folkert En Riekie:

    Bas een te gekke tijd daar op dat tropisch eiland.
    Folkert en reikie

  • 15 November 2013 - 19:51

    Oomje En Tante:

    Hoe is het daar lekker warm? Enne voor muggen hebben ze spray "OFF" helpt heel goed. Pas goed op voor te veel zon want dan wordt je bruin man en je moet wel wat leren daar.
    de mazzel en groeten aan Mart.

  • 27 November 2013 - 14:22

    Wim, Marjolein En Ria:

    Hallo Bas,
    We hadden het er al vaker over gehad: hoe zal het met Bas gaan? Vanmorgen eindelijk een mailtje met deze vraag naar je ouders gestuurd en van hen deze mogelijkheid door gekregen. Leuk, te lezen dat je volop geniet! Voor Cobie zullen er weer heel wat herinneringen boven komen.
    Je mist Sinterklaas, maar met elkaar zullen jullie je ook best vermaken en bier smaakt vast veel beter dan Bisschopswijn!
    Hartelijke groet van Wim, Marjolein en Ria

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Tollebeek

Stage Curaçao :)

Stage lopen op het prachtige eiland Curaçao!

Recente Reisverslagen:

23 Januari 2014

Waar blijft de tijd...

23 December 2013

Vakantie ;)

01 December 2013

Hopi fijn op Korsou!

17 November 2013

Vliegen + weekje vakantie :)

10 November 2013

Het is zover!
Bas

Actief sinds 21 Okt. 2013
Verslag gelezen: 1041
Totaal aantal bezoekers 7712

Voorgaande reizen:

11 November 2013 - 03 Februari 2014

Stage Curaçao :)

Landen bezocht: